• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Komórki Organizacyjne

Wykaz stanowisk pracy wchodzących w skład Referatów Urzędu Gminy Lubochnia

I. Wydział Inwestycji, Rozwoju i Usług Komunalnych w skład którego wchodzą:

1. Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Inwestycyjnych o strukturze stanowisk:

• Kierownik Referatu
• Stanowisko ds. inwestycji,
• Stanowisko ds. zamówień publicznych,
• Stanowisko ds. funduszy inwestycyjnych;

2. Referat Rozwoju Gospodarczego o strukturze stanowisk:

• Kierownik Referatu
• Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami,
• Stanowisko ds. ochrony środowiska i rolnictwa,
• Stanowisko ds. gospodarowania zasobami komunalnymi gminy

3. Referat Usług Komunalnych o strukturze stanowisk:

• Kierownik Referatu,
• Stanowisko ds. gospodarki wodno-ściekowej i dróg,
• Stanowisko ds. finansowo-księgowych,
• Stanowisko ds. rozliczeń,
• Stanowisko ds. obsługi i eksploatacji urządzeń (kontroler techniczny, kontroler techniczny — elektryk, kierowca- kontroler techniczny, konserwator-kierowca, konserwator urządzeń wod. kan., robotnik gospodarczy);

II. Referat Organizacyjno-Administracyjny o strukturze stanowisk:

• Kierownik Referatu
• Stanowisko ds. obsługi rady gminy i jednostek pomocniczych) Stanowisko ds. kadr,
• Stanowisko ds. kancelaryjnych,
• Stanowisko ds. promocji i współpracy z organizacjami i stowarzyszeniami,
• Stanowisko ds. obsługi informatycznej,
• o) Stanowisko ds. obsługi (sekretarka, pomoc administracyjna, goniec, sprzątaczka, robotnik gospodarczy-palacz
• c.o., kancelista) oraz wyodrębnionym Biurem Obsługi Interesantów
• Samodzielne stanowisko ds. obronnych i p.poż;

III.  Referat Finansowo-Księgowy o strukturze stanowisk:

• Kierownik Referatu,
• Zastępca Skarbnika,
• Stanowisko ds. wymiaru podatków,
• Stanowisko ds. księgowości podatkowej i egzekucji zobowiązań,
• Stanowisko ds. finansowo-księgowych;
• Stanowisko ds. płac,
• Stanowisko ds. świadczenia wychowawczego,
• Stanowisko ds. gospodarki odpadami, utrzymania czystości i porządku,

IV.  Referat Spraw Obywatelskich o strukturze stanowisk:

• Kierownik Referatu,
• Samodzielne stanowisko ds. obywatelskich i ewidencji ludności,
 

Do pobrania

Proszę określić gdzie leży problem:
3 + 9 =
Link
3 + 9 =