• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Modernizacja drogi gminnej nr 116274E we wsi Małecz

Tablica informacyjna

                Modernizacja drogi gminnej nr 116274E we wsi Małecz

W dniu 28 czerwca 2024 r. podpisana została pomiędzy Województwem Łódzkim, reprezentowanym przez Pana Piotra Wojtysiaka – Wicemarszałka Województwa Łódzkiego oraz Pana Artura Bagieńskiego – Członka Zarządu Województwa Łódzkiego, a Gminą Lubochnia, reprezentowaną przez Pana Piotra Majchrowskiego – Wójta Gminy, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy, umowa o przyznaniu środków budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączania z produkcji gruntów rolnych na realizację zadania pn. Modernizacja drogi gminnej nr 116274E we wsi Małecz. Kwota przyznanej dotacji wynosi 366.700,00 zł.  
W dniu 22 lipca 2024 r. podpisana została z Przedsiębiorstwem Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. z Piotrkowa Trybunalskiego umowa na wykonanie robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania. Wynagrodzenie Wykonawcy zgodnie ze złożoną ofertą wynosi 871.688,26 zł brutto. Termin realizacji robót budowlanych - do 75 dni od dnia podpisania umowy, tj. do dnia 5 października 2024 r., a ich zakres obejmuje m.in.:
a) wyznaczenie/wskazanie geodezyjne granic pasa drogowego;
b) wykonanie robót ziemnych;
c) wykonanie na istniejącej nawierzchni warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, warstwy wiążącej z AC 16W 50/70 oraz warstwy ścieralnej z AC11S 50/70;
d) odtworzenie krawędzi jezdni celu osiągnięcia stałego przekroju jezdni, tj.3,0 m i 4,0 m w układzie następujących warstw:
- warstwa ścieralna z AC 11S 50/70,
- warstwa wiążąca z AC 16W 50/70,
- warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm  stabilizowanego mechanicznie,
- warstwa z piasku stabilizowanego cementem 2,5 MPa;
e) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie;
f) wykonanie oznakowania pionowego;
g) regulację zaworów wodociągowych;
h) przebudowę hydrantów naziemnych na podziemne.
Realizacja przedmiotowego zadania wpłynie na poprawę warunków komunikacyjnych. Ponadto upłynni ruch, zredukuje poziom hałasu i pylenia po wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej oraz przyczyni się do wzrostu poziomu bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego.

Proszę określić gdzie leży problem:
8 + 2 =
Link
8 + 2 =