• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Podpisanie umowy z Wykonawcą na realizację projektu pn. Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Lubochnia

Polski  Ład

                                      
Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Lubochnia
       

W dniu 30 lipca 2024 r. podpisana została umowa na realizację zadania inwestycyjnego pn. Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Lubochnia, dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja 8. Całkowita wartość zadania wynosi 6.266.998,83 zł brutto, w tym dofinansowanie w kwocie 5.953.648,89 zł. Wykonawcą jest Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Łukasz Stępień z Woli Krzysztoporskiej – Lider Konsorcjum oraz WOD-POL Sp. z o.o. z Tomaszowa Mazowieckiego – Partner Konsorcjum. Termin wykonania zadania to 16 miesięcy od dnia podpisania umowy, tj. do dnia 30.11.2025 r.
Zakres robót obejmuje przebudowę i rozbudowę stacji uzdatniania wody (SUW) w miejscowości Tarnowska Wola, wymianę głównych zasuw i hydrantów na gminnej infrastrukturze wodociągowej oraz modernizację przepompowni ścieków na gminnej infrastrukturze kanalizacyjnej, w szczególności:
- dla SUW wykonana zostanie m.in. przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku stacji, budowa fundamentu pod zbiornik retencyjny wody wraz z jego montażem oraz budowa podziemnego odstojnika wód popłucznych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, utwardzenie terenu wraz z wymianą ogrodzenia oraz budowa instalacji PV o mocy min. 34 kWp, przeznaczonej do zasilania budynku i urządzeń technicznych;
- wymiana uszkodzonych zasuw i hydrantów na sieci wodociągowej przewiduje wykonanie robót ziemnych oraz montaż nowych urządzeń, tj. zasuw wraz z krućcem i skrzynką metalową oraz hydrantów wraz z armaturą i zasuwą z krućcem na przyłączu;
- modernizacja przepompowni ścieków na gminnej sieci kanalizacyjnej przewiduje wymianę pomp, częściową wymianę armatury w przepompowni, doposażenie szaf sterowniczych i wykonanie monitoringu.
Nad realizacją zadania sprawowany będzie nadzór inwestorski w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w branży elektrycznej i sanitarnej, za łączną kwotę 54.839,10 zł brutto, sfinansowany ze środków własnych.
Całość działań pozytywnie wpłynie na zrównoważony rozwój regionu w sferze gospodarczej, społecznej i środowiskowej.

Proszę określić gdzie leży problem:
6 + 5 =
Link
6 + 5 =