• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Poradnik dotyczący wypłaty dodatku węglowego

pexels-pixabay-46801 (1)

Szanowni Państwo, Mieszkańcy Gminy Lubochnia!

W  ślad za przekazaną Państwu informacją o wprowadzonych od 3 listopada br. zmianach w dodatkach węglowych i dodatkach do źródeł ciepła poniżej udostępniamy  link do Poradnika dla samorządów dotyczący wypłaty dodatku węglowego przygotowany przez Ministerstwo Klimatu i Ochrony Środowiska.

W Poradniku oprócz podstawowych informacji zawarto odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z obsługą wniosków o dodatek  udzielone przez Ministerstwo.  
Do zapoznania się z informacjami umieszczonymi w Poradniku zachęcamy w szczególności mieszkańców składających ponownie wnioski o wypłatę dodatku węglowego lub dodatku do źródeł ciepła oraz tych, którzy zamierzają taki wniosek złożyć.

Link do Poradnika

Proszę określić gdzie leży problem:
1 + 5 =
Link
1 + 5 =