• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Zakończenie realizacji dostawy i montażu instalacji kotłów na biomasę (pellet) w ramach projektu pn. Odnawialne źródła energii w Gminie Lubochnia (etap III)

Znak UE


Projekt pn. „Odnawialne źródła energii w Gminie Lubochnia (etap III)” współfinansowany
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19

W dniu 27 czerwca 2023 r. podpisany został protokół odbioru końcowego dla zrealizowanego zadania inwestycyjnego polegającego na dostawie i montażu instalacji kotłów na biomasę (pellet) w ramach projektu pn. Odnawialne źródła energii w Gminie Lubochnia (etap III), dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Wykonawcą była firma Ergo Ekologia Sp. z o.o. z Warszawy. Całkowita wartość zadania wyniosła 491.263,50 zł brutto, w tym dofinansowanie ze środków UE w kwocie 334.208,39 zł.
W ramach zrealizowanego zadania wykonano w szczególności:
- demontaż istniejących kotłów c.o.,
- dostawę i montaż 21 szt. urządzeń i elementów instalacji w oparciu o dokumentację projektową, w tym: 8 szt. instalacji o mocy kotła 15 kW, 9 szt. instalacji o mocy kotła 20 kW, 2 szt. instalacji o mocy kotła 25 kW, 1 szt. instalacji o mocy kotła 30 kW oraz 1 szt. instalacji o mocy kotła 15 kW w budynku użyteczności publicznej – Biblioteka Publiczna w Lubochni,
- uruchomienie i instruktaż.
Nad zrealizowanym zadaniem sprawowany był nadzór inwestorski przez firmę Usługi Projektowe i Nadzory Bogumił Koziarski z miejscowości Świniokierz Dworski, gmina Żelechlinek na kwotę 7.749,00 zł brutto, w tym dofinansowanie ze środków UE w kwocie 5.355,00 zł.

Proszę określić gdzie leży problem:
9 + 1 =
Link
9 + 1 =