• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Zakończenie realizacji dostawy i montażu wraz z zaprojektowaniem gruntowej pompy ciepła w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubochni

logotyp_EFRR_KOLOR_PL


Zakończenie realizacji dostawy i montażu wraz z zaprojektowaniem gruntowej pompy ciepła w ramach projektu pn. Gospodarka niskoemisyjna – wymiana źródeł ciepła w Gminie Lubochnia (etap II)

W dniu 22 grudnia 2023 r. podpisany został protokół odbioru końcowego i przekazania-przyjęcia inwestycji do eksploatacji dla zrealizowanego zadania inwestycyjnego polegającego na dostawie i montażu wraz z zaprojektowaniem gruntowej pompy ciepła w ramach projektu pn. Gospodarka niskoemisyjna – wymiana źródeł ciepła w Gminie Lubochnia (etap II), dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz z budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Wykonawcą była firma Enerko Energy Sp. z o.o. z Kielc. Całkowita wartość zadania wyniosła 2.757.850,90 zł brutto, w tym dofinansowanie ze środków UE w kwocie 1.851.677,09 zł oraz z budżetu państwa w kwocie 326.766,55 zł.
W ramach zrealizowanego zadania wykonano w szczególności:
- dokumentacje projektowe, w tym dokumentację robót geologicznych wraz ze zgłoszeniem,
- dolne źródło zasilania pompy ciepła, tj. odwierty wraz z uzbrojeniem i studniami zbiorczymi,
- wewnętrzną linię kablową zalicznikową (nie objętą dofinansowaniem),
- demontaż istniejących kotłów c.o. i zasobników c.w.u.,
- dostawę i montaż pompy ciepła 280 kW – trzy pompy pracujące w kaskadzie,
- montaż instalacji w oparciu o wykonaną dokumentację projektową,
- uruchomienie i rozruch instalacji,
- próby eksploatacyjne i nastawy.
Nad zrealizowanym zadaniem sprawowany był nadzór inwestorski przez firmę SANMAT Sp. z o.o. z Budziszewic na kwotę 22.140,00 zł brutto, w tym dofinansowanie ze środków UE w kwocie 14.867,01 zł oraz budżetu państwa w kwocie 2.623,59 zł.



Proszę określić gdzie leży problem:
1 + 3 =
Link
1 + 3 =