• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Zakończenie realizacji dostawy i montażu wraz z zaprojektowaniem instalacji kotłów na biomasę (pellet) w ramach projektu pn. Gospodarka niskoemisyjna – wymiana źródeł ciepła w Gminie Lubochnia (etap II)

logotyp_EFRR_KOLOR_PL

W dniu 18 stycznia 2023 r. podpisany został protokół odbioru końcowego dla zrealizowanego zadania inwestycyjnego polegającego na dostawie i montażu wraz z zaprojektowaniem instalacji kotłów na biomasę (pellet) w ramach projektu pn. Gospodarka niskoemisyjna – wymiana źródeł ciepła w Gminie Lubochnia (etap II), dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz z budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Wykonawcą była firma Ergo Ekologia Sp. z o.o. z Warszawy. Całkowita wartość zadania wyniosła 364.555,20 zł brutto, w tym dofinansowanie ze środków UE w kwocie 235.280,00 zł oraz z budżetu państwa w kwocie 38.946,00 zł.
W ramach zrealizowanego zadania wykonano w szczególności:
- dokumentacje projektowe szesnastu instalacji kotłów na biomasę (pellet) w budynkach mieszkalnych,
- demontaż istniejących kotłów c.o.,
- dostawę i montaż 16 szt. urządzeń i elementów instalacji, w tym: 4 szt. instalacji o mocy kotła 15 kW, 7 szt. instalacji o mocy kotła 20 kW oraz 5 szt. instalacji o mocy kotła 25 kW,
- uruchomienie i instruktaż.
Nad zrealizowanym zadaniem sprawowany był nadzór inwestorski przez firmę Usługi Projektowe i Nadzory Bogumił Koziarski z miejscowości Świniokierz Dworski, gmina Żelechlinek na kwotę 9.963,00 zł brutto, w tym dofinansowanie ze środków UE w kwocie 4.669,45 zł oraz budżetu państwa w kwocie 772,19 zł.


Proszę określić gdzie leży problem:
1 + 7 =
Link
1 + 7 =