• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Zakończenie realizacji dostawy i montażu wraz z zaprojektowaniem powietrznych pomp ciepła w ramach projektu pn. Gospodarka niskoemisyjna – wymiana źródeł ciepła w Gminie Lubochnia (etap II)

logotyp_EFRR_KOLOR_PL

W dniu 3 czerwca 2022 r. podpisany został protokół odbioru końcowego dla zrealizowanego zadania inwestycyjnego polegającego na dostawie i montażu wraz z zaprojektowaniem instalacji powietrznych pomp ciepłą w ramach projektu pn. Gospodarka niskoemisyjna – wymiana źródeł ciepła w Gminie Lubochnia (etap II), dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz z budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. Wykonawcą była firma Ergo Ekologia Sp. z o.o. z Warszawy Całkowita wartość zadania wyniosła 378.943,05 zł brutto, w tym dofinansowanie ze środków UE w kwocie 297.864,43 zł oraz z budżetu państwa w kwocie 52.564,31 zł.
W ramach zrealizowanego zadania wykonano w szczególności:
- dokumentacje projektowe ośmiu instalacji pomp ciepła w budynkach mieszkalnych,
- demontaż istniejących kotłów c.o. i zasobników c.w.u. w miejscu instalacji pomp,
- dostawę i montaż 8 szt. kompletnych instalacji pomp ciepła wraz z osprzętem, w tym: 2 szt. o mocy 8 kW, 3 szt. o mocy 11 kW oraz 3 szt. o mocy 19 kW,
- uruchomienie i rozruch instalacji,
- szkolenie w zakresie bezpiecznej obsługi instalacji. 
Nad zrealizowanym zadaniem sprawowany był nadzór inwestorski przez firmę Usługi Projektowe i Nadzory Bogumił Koziarski z miejscowości Świniokierz Dworski, gmina Żelechlinek na kwotę 3.936,00 zł brutto, w tym dofinansowanie ze środków UE w kwocie 2.720,00 zł oraz budżetu państwa w kwocie 480,00 zł.

Proszę określić gdzie leży problem:
9 + 1 =
Link
9 + 1 =