• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Zakończenie realizacji projektu pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lubochnia

Polski  Ład

                                        
DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW RZĄDOWY FUNDUSZ POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH

Zakończono realizację projektu pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lubochnia,
w ramach którego zrealizowano dwa zadania inwestycyjne:
Zadanie 1 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1303E Lubochnia-Żelechlinek na terenie Gminy Lubochnia.
Zadanie 2 – Budowa drogi w m. Henryków.
W dniu 11 października 2023 r. podpisany został protokół odbioru końcowego dla zrealizowanego projektu pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lubochnia, dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja 2 oraz ze środków Powiatu Tomaszowskiego. Wykonawcą była firma Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o. z Piotrkowa Trybunalskiego. Całkowita wartość zrealizowanych robót budowlanych w ramach projektu wyniosła 6.060.310,88 zł brutto, w tym:
Zadanie 1 – całkowity koszt brutto 4.786.526,18 zł, na który składają się: 
- środki z Rządowego Funduszu Polski Ład w kwocie 3.792.019,54 zł,
- środki Powiatu Tomaszowskiego w kwocie 500.000,00 zł,
- środki własne w kwocie 494.506,64 zł; 
Zadanie 2 – całkowity koszt brutto 1.273.784,70 zł, na który składają się:
- środki z Rządowego Funduszu Polski Ład w kwocie 1.210.095,46 zł,
- środki własne w kwocie 63.689,24 zł; 
Nad zrealizowanym projektem sprawowany był nadzór inwestorski w branży drogowej przez Pana Łukasza Świecha – pracownika Urzędu Gminy w Lubochni oraz w branży elektrycznej w ramach zadania 2 przez Pana Krzysztofa Popiołka – Usługi Projektowe i Nadzory ze Smardzewic.
Zrealizowany projekt wpłynie na poprawę warunków oraz wzrost poziomu i jakości życia mieszkańców, jak również znacząco wesprze zrównoważony rozwój regionu oraz poprawi dostępność komunikacyjną.

Proszę określić gdzie leży problem:
9 + 2 =
Link
9 + 2 =